Can This Chef Recreate My Childhood Cookie? • Tasty

शेअर करा
एम्बेड करा
  • रोजी प्रकाशित केले 10 फेबृवारी, 2019
  • "Maybe one day Rie, when you and I are eighty years old, we'll just make cookies together."
    Subscribe to Tasty: bzfd.it/2ri82Z1
    About Tasty:
    The official MR-clip channel of all things Tasty, the world's largest food network. From recipes, world-class talent, and top-of-the-line cookware, we help connect food lovers in every way they interact with food.
    Connect with Tasty:
    Like us on Facebook: facebook.com/buzzfeedtasty
    Follow us on Instagram: instagram.com/buzzfeedtasty/
    Follow us on Twitter: twitter.com/tasty
    Check out our website: www.tasty.co/
    Shop the Tasty Kitchenware line: t.co/0dPSuobra7
    Subscribe to Tasty Newsletters: www.buzzfeed.com/newsletters/tasty
    Credits: www.buzzfeed.com/bfmp/videos/75305
    MUSIC
    SFX Provided By AudioBlocks
    (www.audioblocks.com)
    Licensed via Audio Network
    mr-clip.com/user/buzzfeedtasty
  • कसे करावे आणि पद्धतीकसे करावे आणि पद्धती

टिप्पण्या • 4 951

  • lilian raj
    lilian raj मिनिटापूर्वी

    MY FAVORITE!!!!!

  • Hye Park
    Hye Park 51 मिनिटापूर्वी

    nastar???????

  • 김나나
    김나나 तासापूर्वी

    Its called “nastar” in Indonesia, but we put that pineapple jam-ie things into the cookie dough lol 😂 you should try to make it

  • Hypersonix Gamer
    Hypersonix Gamer 4 तासांपूर्वी

    Rie sounds so done with her shit

  • Ava-Mae High
    Ava-Mae High 5 तासांपूर्वी +1

    6:48- when your friend spills the tea😂😂

  • Dominique Diamond Rice
    Dominique Diamond Rice 6 तासांपूर्वी

    I love how happy she is !

  • Mary Louiza Patrona
    Mary Louiza Patrona 9 तासांपूर्वी

    I love rie so much she’s the best

  • Tbro223
    Tbro223 9 तासांपूर्वी

    Asian American Life Is The Best !

  • Gold Flower Drawing
    Gold Flower Drawing 11 तासांपूर्वी

    I don't like pineapple, I wonder if I could do blackberry or like strawberry? Maybe apple?

  • ChAi NoVa
    ChAi NoVa 12 तासांपूर्वी

    Allergy squad where you at?

  • Ughlia
    Ughlia 13 तासांपूर्वी +1

    *is allergic to pineapple*

  • Sama Dadash
    Sama Dadash 13 तासांपूर्वी

    Wow

  • Christina Vo
    Christina Vo 16 तासांपूर्वी

    Niki eats it whole rie takes three bites

  • DhimpleSz G
    DhimpleSz G 16 तासांपूर्वी

    I ❤ Rie :)

  • Raegan Lynae
    Raegan Lynae 17 तासांपूर्वी

    Rie’s laugh is adorable! 😂

  • Reaper Gaming
    Reaper Gaming 18 तासांपूर्वी

    Funny how they said they’d make a business out of the pineapple tart cuz my aunt has a business that sells pineapple tarts

  • Changer101
    Changer101 19 तासांपूर्वी

    Pie form? For pi day? Turn dis into a pie.

  • Gacha potato Angel
    Gacha potato Angel 19 तासांपूर्वी

    They look like sisters

  • Priyanka Mota
    Priyanka Mota 21 तासापूर्वी

    Ria she is so so sweet 😘

  • Oscar Levy
    Oscar Levy 21 तासापूर्वी

    7:34



    thank me later

  • Nadya Zhafirah
    Nadya Zhafirah 22 तासांपूर्वी

    Pinapple Tart = Nastar
    Anyone ?

  • Đào Anh Khoa
    Đào Anh Khoa 23 तासांपूर्वी

    When niki tries to make rie eats the dirty cookie 😂 4:43

  • Elson Goh
    Elson Goh दिवसापूर्वी

    I can send u a box of them I live in singapore

  • Midnight Pastel
    Midnight Pastel दिवसापूर्वी +1

    You forgot one thing in the intro...


    Forgetting relatives names and awkwardly saying hi

    • Layla
      Layla 10 तासांपूर्वी

      Midnight Pastel too accurate

  • Hannah22
    Hannah22 दिवसापूर्वी

    Omg I come from Singapore!!!! The pineapple tarts r deeeelicious!

  • BLACK PINK Gacha Life Languido
    BLACK PINK Gacha Life Languido दिवसापूर्वी

    i dont like the eyebrow of who want a pineapple tart

  • Kawaii Bunny
    Kawaii Bunny दिवसापूर्वी +2

    Rie is literally the best chef i’ve ever known😍❤️

  • Wittletaungy Marchbank
    Wittletaungy Marchbank दिवसापूर्वी

    I WATCHED IT OK

  • Winkdeep Ongniel Wannable
    Winkdeep Ongniel Wannable दिवसापूर्वी

    Rie: So once your done make it
    Nikki: *fancy*
    Rie: no
    LOL I DIEDD MAKE IT FANCY

  • Winkdeep Ongniel Wannable
    Winkdeep Ongniel Wannable दिवसापूर्वी

    OMG I LOVE THOSE I HAD ONE AND IT WAS DELICIOUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

  • Trisyaaa Theosofie
    Trisyaaa Theosofie दिवसापूर्वी

    Omg niki was from singapore omg das so cool

  • Temmy Faisal
    Temmy Faisal दिवसापूर्वी

    Nastar mereun ya wak diindonesia mah 😂

  • laxshana laxshana
    laxshana laxshana दिवसापूर्वी

    Singapore has the best pineapple tart definitely

  • lynbabysusu
    lynbabysusu दिवसापूर्वी

    Rie is da’ Queen! She’s the fairy godmother.

  • Abdullah ab
    Abdullah ab दिवसापूर्वी +4

    I love Rie she is one of the reasons I subbed to tasty

  • Hayley LEX
    Hayley LEX दिवसापूर्वी

    Making and eating pineapple tarts are soooooo heart warming!

  • lilli _the kpop lover
    lilli _the kpop lover दिवसापूर्वी

    Rie is so adorable

  • Qi le Fun
    Qi le Fun दिवसापूर्वी +1

    You forgot the very important ingredient >> milk powder

  • Whuzzin Gamont
    Whuzzin Gamont 2 दिवसांपूर्वी

    Omg i didnt know niki grew up in singapore! Wow how did she make the jump tho

  • Dan's Hair Salon
    Dan's Hair Salon 2 दिवसांपूर्वी

    Ooh! I'm Singaporean! I love pinapple tarts!

  • Amir H.
    Amir H. 2 दिवसांपूर्वी

    fried Fish skin👀

  • iiMsEllie
    iiMsEllie 2 दिवसांपूर्वी

    im from singapore too but......i dislike pineapple tarts.

  • Phoebe  Tay
    Phoebe Tay 2 दिवसांपूर्वी

    All the Singaporeans here are rlly proud

  • Angel Lao
    Angel Lao 2 दिवसांपूर्वी

    Hello my name is Rie and I'm a tasty producer 😄😄

  • Zoe Haber
    Zoe Haber 2 दिवसांपूर्वी

    OY OY

  • Elijah Belay
    Elijah Belay 2 दिवसांपूर्वी

    That wasn’t a colander, it was a sieve.

  • Kelkiiii
    Kelkiiii 2 दिवसांपूर्वी

    Rie is so adorable 😭

  • Jiajia lol
    Jiajia lol 2 दिवसांपूर्वी

    ❤️SINGAPORE!!!🇸🇬

  • Clive Chiam
    Clive Chiam 2 दिवसांपूर्वी

    Me currently lying in bed in Singapore wondering if I should actually get up to buy some

  • Jawbone
    Jawbone 2 दिवसांपूर्वी

    Rie should start a restaurant

  • Deanne Rivera
    Deanne Rivera 2 दिवसांपूर्वी

    mo li hua in the background 👌

  • Auliana Rossalianie
    Auliana Rossalianie 2 दिवसांपूर्वी

    it calls nastar in indonesia it taste so freaking good ;p

  • Julius Ng
    Julius Ng 3 दिवसांपूर्वी

    Hey I was in singapore too!

  • Reaxnne ._.
    Reaxnne ._. 3 दिवसांपूर्वी

    I BORN IN SINGAPORE AND IM STILL IN SINGAPORE AYEEEE

  • Pikasoo
    Pikasoo 3 दिवसांपूर्वी

    Rei is a wifey material

  • Willy Darmawan
    Willy Darmawan 3 दिवसांपूर्वी

    Its called Nastar in indonesia

  • Yuto
    Yuto 3 दिवसांपूर्वी

    My favorite is the dragon shaped-ish biscuits.Though..they get rlly messy cuz of the flakes

  • gwayne Jocelyn Makarius
    gwayne Jocelyn Makarius 3 दिवसांपूर्वी

    In Chinese new year, in my country the shape is different

  • jj
    jj 3 दिवसांपूर्वी +10

    SINGAPORE SQUAD WHERE YALL AT?

  • Mia Menjhart
    Mia Menjhart 3 दिवसांपूर्वी

    Isn’t it just me or does Nikis I eyebrows looks odd

  • Kai Dawkins
    Kai Dawkins 3 दिवसांपूर्वी +2

    Omg hair twins 🥰🥰🥰🥰

    • Jawbone
      Jawbone 2 दिवसांपूर्वी

      Underated comment

  • Ada Plainaki
    Ada Plainaki 3 दिवसांपूर्वी

    Cutie!!

  • shannon P
    shannon P 3 दिवसांपूर्वी

    I don't like the other girl the one they are making the cookie for

  • Enitsirk Onadelot
    Enitsirk Onadelot 3 दिवसांपूर्वी

    I like to have a friend named Rie.love her sooo much

  • Bill Hikmah
    Bill Hikmah 3 दिवसांपूर्वी

    THAT IS NASTAR!!!!

  • AllforCJW
    AllforCJW 3 दिवसांपूर्वी

    It's the same recipe as Indonesian 'open faced' Nastar. Google it. I tried Taiwanese pineapple cake but didn't like it as much as Nastar. Nastar is moister, flakier, it melts in your mouth.

  • rohmah fauzia
    rohmah fauzia 3 दिवसांपूर्वी +5

    U should make the pinneapple jam/filling using real pineapple,,,
    In malaysia we use 'honey pineapple' and u should manually grate it...
    it's gonna give u better taste and texture, and also add a cinnamon stick and a pinch of salt when u cook the jam, cook until the water completely gone and it took 2-4 hours depend how much jam u'ee gonna make.
    The jam gonna last longer.
    For the tart, use a margarine-butter combination, it's gonna give the tart better texture and balance taste.

    • Sarah N.
      Sarah N. 2 दिवसांपूर्वी

      rohmah fauzia terliur pulak haha

  • uwunaa
    uwunaa 3 दिवसांपूर्वी

    my mum usually uses ghee instead of butter & she adds a bit of condensed milk. & the cutter usually has like a dent in the center so the pineapple will be in placed

  • cressie plays
    cressie plays 3 दिवसांपूर्वी +1

    My mom makes this for Hari Raya (Ramadan)

  • Daulah Iftitah
    Daulah Iftitah 3 दिवसांपूर्वी +13

    Rie: "so, once you are done, make it-"
    Niki: "fancy?"
    Rie: "no 😂"

  • niki x
    niki x 3 दिवसांपूर्वी

    Wow Niki is from Singapore and speaks so good English

  • Emma Teo
    Emma Teo 3 दिवसांपूर्वी

    I have this all the time not just during lunar new year

  • Naruto Uzumaki
    Naruto Uzumaki 3 दिवसांपूर्वी

    Rie you should make a giant pineapple tart

  • YoloEmoji
    YoloEmoji 3 दिवसांपूर्वी +3

    I was eating pineapple tarts while watching this vid :P

  • xinyue tho
    xinyue tho 3 दिवसांपूर्वी +3

    oooh i from singapore too :)
    Hi niki :)
    nice to meet u :)

  • chiskiks
    chiskiks 4 दिवसांपूर्वी

    Idk but rie is also my fave ++ alix

  • Mary Rose Demoral
    Mary Rose Demoral 4 दिवसांपूर्वी

    💙💙💙💙💙💙

  • Nancy Herlina
    Nancy Herlina 4 दिवसांपूर्वी

    Where recepie ?

  • Ichie Yamato
    Ichie Yamato 4 दिवसांपूर्वी

    Recipe for this please...

  • Siena Davis
    Siena Davis 4 दिवसांपूर्वी

    Rie is THE cutest! ❤️

  • ø Eman Hafeez ø
    ø Eman Hafeez ø 4 दिवसांपूर्वी

    Why can’t she just ask her mom or call up her grandma

  • Randomstuff2019
    Randomstuff2019 4 दिवसांपूर्वी

    Or you know they could text her parents or relatives for the recipe...

  • Gladys Quesada
    Gladys Quesada 4 दिवसांपूर्वी +2

    Nikki, my friends and I watched your "Eating your feed" series and we got asigned each one of you according our/your personalities. We have a Patrick, a Rie, an Andrew and I was you. But hey, my name is Gladys, in real life, so... 9:17

  • MrsBrit1
    MrsBrit1 4 दिवसांपूर्वी

    I love Rie! She's just the best!

  • Loony Hype
    Loony Hype 4 दिवसांपूर्वी +14

    Rie : How stringy do you want it ?
    Niki : yes

  • Salim Khalfan
    Salim Khalfan 4 दिवसांपूर्वी +1

    Where can i get myself a rie?
    NO SERIOUSLY WHERE
    I NEED HER!

  • Elise Blair
    Elise Blair 4 दिवसांपूर्वी +1

    Why are they surprised that when they followed the actual recipe it tasted correct? 🤔😂

    • LittleVidds
      LittleVidds 3 दिवसांपूर्वी

      Because when you cook something always goes wrong even if you follow the recipe.

  • NadeManiac
    NadeManiac 4 दिवसांपूर्वी +4

    10:40 Her Face Looks So Weird 😓

  • Muhammad Asyraf
    Muhammad Asyraf 4 दिवसांपूर्वी

    Tat nanas

  • Izzia Ismail
    Izzia Ismail 4 दिवसांपूर्वी

    MY FAV ❤️

  • Kenna KD
    Kenna KD 4 दिवसांपूर्वी

    69k likes 😏

  • Steven D. Jackson
    Steven D. Jackson 4 दिवसांपूर्वी

    This is so lovelyyyyyyy!! Rie and Niki are ultimate food queens!!!

  • Rina Agustin
    Rina Agustin 4 दिवसांपूर्वी +11

    Maybe ini Indonesia they called NASTAR, always be on eid Mubarak

  • Bernice Wong
    Bernice Wong 4 दिवसांपूर्वी

    Hey if u want my recipe hit me up on Instagram @ber_nice.wang

  • Jasmine Yu
    Jasmine Yu 5 दिवसांपूर्वी

    It’s so sad Niki left buzz feed 😭

  • sarah chin :/
    sarah chin :/ 5 दिवसांपूर्वी

    i keep coming back to this video for some reason

  • Xanthus YT
    Xanthus YT 5 दिवसांपूर्वी

    I LIVE IN SINGAPOREEEEE

  • SunshineQueen Spenc
    SunshineQueen Spenc 5 दिवसांपूर्वी

    I made them!!! I love this!!!!😂

  • River Lu
    River Lu 5 दिवसांपूर्वी +1

    Wait Niki is from Singapore???!!! No way, same! But I grew up in England.

  • Mariana Goncalves
    Mariana Goncalves 5 दिवसांपूर्वी +1

    I don't know why Rie remind me of Phoebe from friends